dTLS. Online Marketing breidt sponsoring uit met BAS VR30+
vrijdag 22 november 2024Na jaren van afwezigheid is het damesvoetbal weer terug bij BAS Voetbal. Een enthousiaste groep dames, met bekende en nieuwe gezichten, vormen BAS VR30+. Vrijdagavond 8 november speelden de dames voor het eerst in een nieuw tenue. Want dTLS. Online Marketing, één van de trouwe sponsoren van de vereniging, heeft de sponsoring uitgebreid naar het damesvoetbal.
Op vrijdagavond 8 november speelden de dames de wedstrijden voor de najaarscompetitie op eigen veld, op de Schelp. Het tekenmoment op deze drukbezochte vrijdagavond werd symbolisch onderstreept met een fotomoment, waarbij de speelsters hun nieuwe outfit met trots presenteerden. Naast het herkenbare logo op de shirts, zijn de speelsters voorzien van tassen en trainingsjasjes.
Voorzitter sponsorcommissie Jack Graumans: “dTLS. Online Marketing is al jarenlang een belangrijke partner voor BAS Voetbal. Het is geweldig dat zij niet alleen onze jeugd steunen, maar nu ook onze damesploeg de kans geven om met een professionele uitstraling het veld op te gaan. Dit versterkt niet alleen het teamgevoel, maar ook de verbondenheid binnen de club.”
Met de uitbreiding van het sponsorschap laat dTLS. Online Marketing opnieuw zien dat zij geloven in groei en samenwerking, kernwaarden die perfect aansluiten bij BAS Voetbal. De club is blij met deze succesvolle samenwerking en wenst de BAS VR30+ veel sportieve successen in hun nieuwe tenue!
- 24-12Albert Heijn Jan Schuurhuis verlengt hoofdsponsorschap met vijf jaar
- 17-12Hedidarts Oudejaarsdarttoernooi
- 16-12Bericht van het nieuwe bestuur van BAS Voetbal
- 16-12Henk Westerhof voorziet 6 doelen van wielen
- 13-12Sponsorcommissie houdt geen winterstop; drie sponsoren!
- 13-12Programma 14 december
- 12-12Afsluitende training en Kipschieten bij BAS voor alle senioren en vrijwilligers
- 10-12Nieuwe radiotuner dankzij de zaterdagavond darters
- 10-12Oliebollentoernooi 2024
- 08-12Uitnodiging Nieuwjaarsprogramma