Balsponsor: dTLS. Online Marketing: Samenwerken, doorzetten en hard werken
donderdag 25 januari 2024Samenwerken, doorzetten en hard werken; drie begrippen die iedereen bij dTLS. Online Marketing niet meer dan vanzelfsprekend vindt. Tegelijkertijd zijn dit precies de zaken die maken dat BAS Voetbal een club is om trots op te zijn.
“Bij dTLS. delen we die trots en voelen we ons verbonden met de club. We vinden het belangrijk om lokaal betrokken te zijn en initiatieven voor de jeugd te ondersteunen. Want voetbal is meer dan een spel; het is een plek waar je leert samenwerken en doorzetten. Waar je vrienden maakt en jezelf ontwikkelt op zowel persoonlijk als sportief vlak.”
Als bedrijf begrijpt dTLS. dat investeren in onze lokale gemeenschap net zo belangrijk is als zakelijk succes. “Daarom ondersteunen we BAS Voetbal als hoofdsponsor Jeugd. Zodat de jeugd uit Biddinghuizen (sportieve) herinneringen kan blijven maken bij de Parel van de Polder.”
Een mooie samenwerking waar we als vereniging erg blij mee zijn!
Meer informatie: https://dtls-online.nl/
- 30-01Trainer van den Berg en BAS Voetbal per direct uit elkaar
- 29-01Janet Israël wint klaverjasavond
- 28-01Uitslagen 27 januari
- 25-01Balsponsor: dTLS. Online Marketing: Samenwerken, doorzetten en hard werken
- 24-01Kai Verkuijl fietst voor Flevoland tegen kanker
- 23-01Verdrietig nieuws; Henk Stegeman overleden
- 22-01Darten op 17 februari
- 20-01Uitslagen 20 januari
- 16-01BAS JO8-2 geniet van Grote Clubactie prijs in Zwolle
- 15-012de seizoenshelft, afgelaste wedstrijden en boetes liggen op de loer
- 08-01Berthold Sijtsma wint Kerst Klaverjassen, Karel van der Jagt de competitie
- 07-01Nieuwjaarstoespraak Voorzitter Stegeman
- 06-0160 jaar BAS | Persoonlijke verhalen: Herman Stegeman
- 02-01Ballenkarren volop in gebruik
- 01-01Gelukkig nieuwjaar!